Nawet Voldemort mu nie straszny

I kolejny tom za  mną,  który jeszcze bardziej mnie wciągnął, i  który sprawił, że chciałam przeczytać go jak najszybciej, żeby dowiedzieć się co będzie dalej. A finał jest taki, że ja już trzymam w blokach startowych kolejny tom i chyba się w niego za chwilę zagłębię.
W tym tomie Harry Potter jest już starszy o rok, a co za tym idzie coraz lepiej zaczyna sobie radzić ze świadomością, że czarodziejem. Udaje mu się przeżyć kolejny rok w Hogwarcie, ale jest to rok pełen przygód i niebezpieczeństw. A co chyba nikogo nie dziwi, także w tym roku tych troje przyjaciół: Harry, Ron i Hermiona musi się zmierzyć z dobrem i złem.
Muszę stwierdzić, że ten tom bardziej mi się podoba, bo bardziej mnie trzymał w napięciu. Przygody opisane były ciekawsze i niepozbawione logiki. Jak zwykle każdy szczegół dopracowany, chociaż czasem wydaje się to takie nierealne, że  wszystko tak zawsze jest perfekcyjnie przygotowane i wolne od niepowodzeń. Ale w sumie jest to świat magii, więc chyba wszystko możliwe.
I tutaj- myślę- że brawa się należą tłumaczowi, który starał się wiernie przedstawić świat i klimat książki. Myślę, że mu się udało, bo dla tłumacza to nie lada zadanie.

Tak więc przeczytałam, czytam i dalej czytać będę książkę o przygodach ciemnowłosego chłopaka w okularach. I tym samych zachęcam innych, którzy go znają i tych, którzy nie  mają zielonego pojęcia kim On jest.

„Harry Potter i Komnata Tajemnic” J.K.Rowling wyd. Media Rodzina

2 thoughts on “Nawet Voldemort mu nie straszny

  1. Mój Harry właśnie woła mnie z półki – może to dlatego, że zbliża się sesja i na pewno teraz nie powinnam czytać Pottera 🙂

Skomentuj

