Arabska miłość

Autorka: Tess Radley
Tytuł: Wierna żona
Wydawnictwo: Harlequin
Wydane: 2010

Książkę otrzymałam od portalu sztukater.pl, za co dziękuję.

Powieść o miłości, zdradzie. Banalna, mało oryginalna, jak większość leciutkich książeczek o uczuciach. Jest kobieta, która kocha mężczyznę, a mimo to go zdradza i odchodzi do innego. Po jakimś czasie spotyka swojego byłego faceta i ponownie się w nim zakochuje, etc.

I ta historia ma się podobnie. Główna bohaterka Jayne, parę lat temu wyszła za mąż za szejka Turiq’a, jednak z powodu oskarżenia o zdradę została wygnana od męża i wyjechała do Auckland. Tam zaczęła na nowo żyć. Po pięciu latach separacji z mężem, zażądała rozwodu. Jednakże, żeby go uzyskać musiała powrócić do Zayedu. Czy jej marzenie o rozwodzie się spełni, a może wróci do męża?

„Wierna żona” to trzecia część mini serii „Spadkobiercy”. Przeczytałam ją nie znając dwóch poprzednich, ale niewiele straciłam, bo nie ma w niej zagadek z przeszłości (tzn. z wcześniejszych tomów). Czyta się ją jak zwykłą książkę, która nie jest żadną kontynuacją. Język jest prosty, nieskomplikowany, co sprawia, że książkę pochłania się dość szybko. Dla mnie, jednak, bardzo irytujące były kwestie o miłości i pożądaniu. Wydawały mi się takie płytkie. Kolejną rzeczą, która bardzo działa mi na nerwy było słowo rozwód, które przewijało się prawie przez całą książkę. Być może miała być to rzewna opowieść o miłości, być może miała mnie wzruszyć. Nic z tego, podczas lektury byłam niewzruszona.

Ogólnie rzecz biorąc, książka jest łatwa, lekka i przyjemna i pozwala czytelnikowi na totalne odmóżdżenie. Po ciężkim stresującym dniu będzie jak znalazł. Ta pozycja na pewno pozwoli na oderwanie się od świata trosk i problemów, gdyż nie jest wymagająca i nie zmusza do myślenia.

Polecam ją wszystkim pasjonatom harlequinów i osób, która chcą na jeden wieczór zapomnieć o kłopotach i zresetować swój mózg, by następnego dnia pełną parą powrócić do codziennych obowiązków.

Moja ocena: 3/6

Skomentuj

