Totalna masakra

Autor: Adrian K. Antosik
Tytuł: Wakacje
Wydawnictwo: Bezkartek.pl
Wydane: 2011

Za e-booka dziękuję portalowi sztukater.pl.

Po tej lekturze jestem mocno zniesmaczona. Tak czuję wielki niesmak i trudno mi wykrzesać z siebie jakieś pozytywy. Jeśli autor chciał czytelnika zszokować to mu się to udało.

Może jednak wyrażę swoje ogromne niezadowolenie, a rzadko mi się to zdarza. Po pierwsze w tekście jest sporo literówek, brakuje przecinków, co świadczy o sporej niedbałości korekty. Po drugie czasem miałam wrażenie, że nagle jakaś postać wyrastała w tekście. Ponadto, jak dla mnie było za dużo trupów, krwi i potworów. Nie odkryłam nic w tej pozycji, co by mnie urzekło lub co mi przekazało jakieś ważne wartości. Czuję gorzki posmak po lekturze.
„Wakacje” to krótka historia, którą czyta się całkiem szybko, chociaż nie wciągnęła mnie bardzo i jeśli miałabym po nią sięgnąć jeszcze raz pewnie bym tego nie zrobiła. Książka przedstawia losy klasy, która wyjeżdża razem na obóz. Na tym obozie niestety zamiast dobrych wspomnień przywiezionych z wakacji, jest wspomnienie śmierci. A jak zwykle wszystkiemu winna jest dziewczyna.  Jeśli chcesz się dowiedzieć jakich przygód doświadczą bohaterowie, sięgnij po tę pozycję.

Wiem, że jest to bardzo negatywna i bardzo subiektywna opinia, ale nie widzę plusów, gdyż niesmak mi przysłania dobre strony. Może jednak ten niesmak dla innych będzie czymś, co ich zauroczy, przykuje uwagę.

Mimo wszystko, polecam mężczyznom, którzy uwielbiają krwawe historie i czują przyjemność przy liczeniu kolejnych trupów, i  tym którzy lubią czytać kontrowersyjne książki. Ta na pewno taka jest.

Moja ocena: 3/6

Skomentuj

