Przeklęte nad przeklętymi

Tym razem  sięgnęłam po książkę, która na wskroś przepełniona jest zemstą, śmiercią,  pożądaniem, erotyzmem, nieszczęśliwą miłość i klątwą.

Jest to piękna książka, której nie da się przeczytać na raz. Przynajmniej ja nie mogłam. Napisana jest pięknym, barwnym językiem, dzięki któremu jesteśmy w stanie zilustrować miejsca, wygląd bohaterów tak, że żaden element nam nie umyka i zyskujemy dokładny obraz sytuacji.

Kiedy czytałam tę książkę w powietrzu czułam tą ciężką atmosferę wiszącą nad bohaterami, zapach kawy, cynamonowych bułeczek, czosnku, ziół i duszonego mięsa. Wszystko wydawało mi się takie nierealistyczne, piękne i niemożliwe. Bohaterowie targani byli emocjami, kierowali się impulsem.

Jeśli macie ochotę na bajeczną lekturę podszytą dozgonną, nieszczęśliwą miłością to „Ogród wiecznej wiosny” jest właśnie dla Was.

„Ogród wiecznej wiosny” Cristina López Barrio, wyd. Otwarte

2 thoughts on “Przeklęte nad przeklętymi

  1. Pierwszy raz słyszę o tej książce, ale muszę powiedzieć, że z twojej recenzji bardzo mnie ona zaciekawiła i chętnie poznam ją osobiście.

Skomentuj

