Konkurs ze Światem Książki

Witam Was w ten deszczowy wieczór.

Dzisiaj piszę do Was zupełnie nierecenzyjnie, ale za to konkursowo.  Mam dla Was do rozdania trzy kody iTunes na książkę „Książkę twarzy” Marka Bieńczyka. Książka została w tym orku wyróżniona nagrodą NIKE.

Waszym zadaniem będzie przekonanie mnie, dlaczego kod na tę książkę  powinien trafić do Was oraz z czym kojarzy Wam się tytuł książki Marka Bieńczyka.
Odpowiedzi umieszczajcie  po tym postem w komentarzach. Nie zapomnijcie podać swojego adresu mailowego.

Konkurs trwa do 23 października do godz. 20 :00.

Wybór szczęśliwców będzie zupełnie subiektywny, bo w  100% mój.

Zatem do dzieła!:)

2 thoughts on “Konkurs ze Światem Książki

  1. Może to nieco absurdalne, ale chciałbym, aby kod na powyższą książkę trafił do mnie, gdyż jeszcze nie miałam do czynienia z kodem iTunes i bardzo jestem ciekawa, jak się go realizuje. Ponadto, jak dobrze wiesz kocham czytać, więc ogromnie bym się ucieszyła poznając dzieło tegorocznego laureata literackiej nagrody Nike.
    Jeśli chodzi o tytuł książki Marka Bieńczyka, to nie mam zielonego pojęcia jak go zinterpretować. Pierwsze skojarzenie mam takie, że jest to książka o wielu (bardziej lub mniej znanych) ludzkich twarzach skrywających swoje życie pod ,,twardą okładką” i żeby poznać ich dogłębniej, trzeba najpierw otworzyć daną księgę i zagłębić się w jej treść.

    To tyle, jeśli chodzi o moje skromne uzasadnienie.
    Pozdrawiam serdecznie.

  2. Dlaczego kod ma powędrować do mnie? Bo do mnie legnie wszystko za wyjątkiem brudu – zwierzęta, metale, ludzie i kody. Nie możesz więc w sposób okrutny powstrzymywać kodu iTunes przed dotarciem do swego miejsca przeznaczenia. 🙂

    A z czym kojarzy mi się tytuł książki? Hmm… ze swego rodzaju zbiorem „twarzy” (a być może sylwetek?) różnych ludzi. Może jest to kompendium skróconych biografii? Nie wiem, ale mam nadzieję, że się wkrótce dowiem. 🙂

Skomentuj

